CENTRUM ZAKUPOWE
Nasze główne kategorie produktowe i kraje pochodzenia:
- Oliwa z oliwek (Portugalia, Hiszpania, Włochy)
- Słodycze {ciastka (Portugalia, Hiszpania, Polska, Ukraina), produkty czekoladowe (Portugalia, Polska, Hiszpania, Włochy), cukierki (Polska, Hiszpania)
- Alkohole {wina (Portugalia, Hiszpania, Włochy, Chile); piwo (Polska); wódka (Polska)}
- Kawa i Herbata { kawa (Polska, Brazylia); herbata (Rumunia, Chiny)}
- Dżem (Polska, Portugalia)
- Pulpy owocowe w puszkach: {pulpy mango, banan, guawa (India); pula marakuje (Tajlandia)}
- Soki owocowe w kartonach (Polska, Ukraina, Brazylia)
- Mleko (Polska, Portugalia)
- Chemia domowa (Polska, Portugalia)
- Chipsy (Portugalia, Hiszpania, Litwa)
- Papier toaletowy (Polska)
- Miód (Polska, Rumunia)
Doradztwo w zakresie zarządzania siecią handlową -
Nasi doradcy to doświadczeni menadżerowie z międzynarodowym doświadczenie pracy dla sieci handlowych w różnych częściach świata.
Oto jeden z nich:
Centrum sprzedażowe marek własnych sieci na zagraniczne rynki -
to coraz bardziej popularny sposób na budowanie wartości retail dzięki budowaniu rozpoznawalności marek własnych na zagranicznych rynkach.
Juan Giralt Silva
Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży FMCG oraz branży retail i przemyśle. Pracował dla Jeronimo Martins Group ponad 17 lat, na kilku stanowiskach w sektorze handlu detalicznego i przemysłu, w tym jako CEO w jednej ze spółek w grupie. Wiedzę i doświadczenie o budowaniu marek własnych dla sieci handlowych zdobył pracując dla Daymon Worldwide. Otworzył firmę handlową w Brazylii, gdzie mieszkał i nawiązał relacje z właścicielami sieci handlowych skupionych głównie w regionie São Paulo. Sprzedał biznes do grupy kapitałowej VERSHOLD z Hong Kongu, na której czele również stanął jako CEO. Nabył doświadczenie w pracy w kulturze azjatyckiej poprzez zarządzanie m.in. ponad 70-osobową firmą w Chinach. Współpracował z setkami chińskich producentów jako strategiczny partner dostarczający produkty non-food do sieci Biedronka w Polsce. Przez kilka miesięcy pełnił funkcje wiceprezesa do spraw sprzedaży w Grupie Dixy w Rosji. Z sukcesem rozpoczął restrukturyzacje sieci handlowej OBAO w Chinach jako CEO. Pandemia niestety pokrzyżowała plany dalszej pracy na tym stanowisku. Obecnie współpracuje z siecią OBAO przez Panegara China Ltd.
Absolwent uczelni Chapman University w Orange w Kalifornii w USA. Posługuje się biegle 4 językami: portugalskim, angielskim, hiszpańskim i francuskim.
Cechy główne: Uczciwość i pasja do pracy z ludźmi na całym świecie.