CENTRUM ZAKUPOWE

Nasze główne kategorie produktowe i kraje pochodzenia:

CENTRUM ZAKUPOWE
Nasze główne kategorie produktowe i kraje pochodzenia:
  • Oliwa z oliwek (Portugalia, Hiszpania, Włochy)
  • Słodycze {ciastka (Portugalia, Hiszpania, Polska, Ukraina), produkty czekoladowe (Portugalia, Polska, Hiszpania, Włochy), cukierki (Polska, Hiszpania)
  • Alkohole {wina (Portugalia, Hiszpania, Włochy, Chile); piwo (Polska); wódka (Polska)}
  • Kawa i Herbata { kawa (Polska, Brazylia); herbata (Rumunia, Chiny)}
  • Dżem (Polska, Portugalia)
  • Pulpy owocowe w puszkach: {pulpy mango, banan, guawa (India); pula marakuje (Tajlandia)}
  • Soki owocowe w kartonach (Polska, Ukraina, Brazylia)
  • Mleko (Polska, Portugalia)
  • Chemia domowa (Polska, Portugalia)
  • Chipsy (Portugalia, Hiszpania, Litwa)
  • Papier toaletowy (Polska)
  • Miód (Polska, Rumunia)
Doradztwo w zakresie zarządzania siecią handlową -

Nasi doradcy to doświadczeni menadżerowie z międzynarodowym doświadczenie pracy dla sieci handlowych w różnych częściach świata.

Oto jeden z nich:

Centrum sprzedażowe marek własnych sieci na zagraniczne rynki -

to coraz bardziej popularny sposób na budowanie wartości retail dzięki budowaniu rozpoznawalności marek własnych na zagranicznych rynkach.

Juan Giralt Silva
CEO Panegara

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży FMCG oraz branży retail i przemyśle. Pracował dla Jeronimo Mar­tins Group ponad 17 lat, na kilku stanowiskach w sektorze handlu detalicznego i przemysłu, w tym jako CEO w jednej ze spółek w grupie. Wiedzę i doświadczenie o budowaniu marek własnych dla sieci handlowych zdobył pracując dla Daymon Worldwide. Otworzył firmę handlową w Brazylii, gdzie mieszkał i nawiązał relacje z właścicielami sieci handlowych skupionych głównie w regionie São Paulo. Sprzedał biznes do grupy kapitałowej VERSHOLD z Hong Kongu, na której czele również stanął jako CEO. Nabył doświadczenie w pracy w kulturze azjatyckiej poprzez zarządzanie m.in. ponad 70-osobową firmą w Chinach. Współpracował z setkami chińskich producentów jako strategiczny partner dostarczający produkty non-food do sieci Biedronka w Polsce. Przez kilka miesięcy pełnił funkcje wiceprezesa do spraw sprzedaży w Grupie Dixy w Rosji.  Z sukcesem rozpoczął restrukturyzacje sieci handlowej OBAO w Chinach jako CEO. Pandemia niestety pokrzyżowała plany dalszej pracy na tym stanowisku. Obecnie współpracuje z siecią OBAO przez Panegara China Ltd.

Absolwent uczelni Chapman University w Orange w Kalifornii w USA. Posługuje się biegle 4 językami: portugalskim, angielskim, hiszpańskim i francuskim.

Cechy główne: Uczciwość i pasja do pracy z ludźmi na całym świecie.